11 Klantgerichtheid van de gemeentelijke organisatie 2000 2001 2002 2003 2004 2005 Indicatoren 1995 1996 1997 1998 1999 Norm Realis Norm Realis Norm Realis Norm Realis Norm Realis Norm Realis *BP(10)* 11.1 Klachtenmelding bij de gemeente in JV/ Percentage inwoners dat een klacht heeft gemeld 21 21 24 *BP( 10)* 11.2 Reden niet melden klacht (in%): j V/ geen klachten 42 68 60 44 weet niet waar klachten te melden 10 6 7 8 helpt toch niet 21 12 15 21 klacht was niet belangrijk genoeg 28 14 18 28 totaal 100 100 100 100 *BP(10)* 11.3 Resultaat melding klacht in JV/ probl binnen week opgelost 17 17 11 17 probl binnen maand opgelost 13 17 10 37 bericht over klachtbeh 19 15 18 19 heb niets meer vernomen 34 29 36 10 probleem zelf opgelost 2 3 5 2 anders 16 19 20 16 totaal 100 100 100 100 *BP(10)* 11.4 Bent u tevreden over afhandeling (in%)? JVZ ja 30 32 20 50 min of meer 21 23 23 20 nee 49 46 56 30 totaal 100 100 100 100 *BP(10)* 11.5 Kunt u invloed uitoefenen op gemeentelijk beleid? JVZ Rapportcijfer 3,67 4,08 3,69 5.5 Overlegt gemeente voldoende met de bevolking over haar plannen? Rapportcijfer 4,14 4,62 4,13 6 03 cu (Q 0) 0) 0) 3. o cn oo CQ cd o; cd' Q. C/) d' Q. cd_ 5' (D r~ cd cd c cu -1 cl cd D

Historisch Centrum Leeuwarden

Raadsverslagen van de gemeente Leeuwarden, 1865-2007 (Bijlagen) | 2002 | | pagina 198